уторак, 26. јануар 2010.

Her­ce­go­vac sa onog Ti­be­ta



PRE­MA me­ri­li­ma sa­vre­me­nog sve­ta čo­vek ko­ji ima ku­će na Be­ver­li hil­su, Flo­ri­di i Nju­jor­ku, pri­de i ne­ko­li­ko jah­ti, a kad "uhva­ti vre­me" skok­ne do Du­ba­i­ja da se druži sa še­i­ci­ma, u naj­ma­nju ru­ku je uspe­šan. A ako je pri tom Sr­bin, za­kle­ti pra­vo­sla­vac i što je najvažnije - ne ba­vi se po­li­ti­kom, on­da je ova­kva vest si­gur­no ne­sva­ki­da­šnja.
Sve je to ipak Ne­delj­ko Dra­žić, čo­vek ko­ga su "No­vo­sti" "uhva­ti­le" to­kom bo­rav­ka u Be­o­gra­du. On ne kri­je da ov­de po­zna­je broj­ne glum­ce, estrad­ne zve­zde i po­li­ti­ča­re ko­ji ga re­dov­no po­se­ću­ju kad do­đe u glav­ni grad. Po­znat je u go­to­vo ce­lo­kup­nom di­plo­mat­skom ko­ru akre­di­to­va­nom kod nas i go­to­vo svi ko­ji ima­ju pro­ble­ma sa zdra­vljem do­la­ze kod nje­ga. Ali, kao pra­vi pro­fe­si­o­na­lac, ni za živu gla­vu ne bi odao nji­ho­va ime­na ra­do­zna­lom no­vi­na­ru.
- Sve je po­če­lo kad sam imao pet go­di­na - po­či­nje pri­ču Dra­žić. - Ta­da je ba­ka Mil­ka po­če­la da me uvo­di u taj­ne sve­ta le­ko­vi­tog bi­lja. To­kom tih, si­ro­ma­šnih go­di­na ona je u Her­ce­go­vi­ni bi­la se­o­ska ba­bi­ca i vi­dar­ka, a u na­šoj po­ro­di­ci ta tra­di­ci­ja ga­je­na je vi­še od 500 go­di­na. Kad sam sta­sao, čud­nim sti­ca­jem okol­no­sti put me je na­veo ka Ti­be­tu. Ta­mo sam ostao tri go­di­ne, mno­go na­u­čio kroz bez­broj­ne raz­go­vo­re sa la­ma­ma, nji­ho­vim mu­dra­ci­ma. Sa­znao sam pu­no o životu, ljud­skoj ener­gi­ji, bilj­ka­ma... Od ta­da le­čim lju­de ši­rom sve­ta.
Ne­đa, ka­ko ga zo­vu pri­ja­te­lji, ob­i­šao je do sa­da vi­še od 150 ze­ma­lja na svim kon­ti­nen­ti­ma. Ne kri­je da na Za­pa­du ra­di za no­vac, a ov­de iz lju­ba­vi.
- Ta­mo pra­znim po­zi­tiv­nu ene­r­gi­ju, a ov­de je sku­pljam - kaže Ne­đa.
Osim što se ba­vi le­če­njem, Dra­žić ne kri­je da ener­get­ski može da po­mog­ne mno­gim sport­skim eki­pa­ma. Ta­ko kaže da sva­ka eki­pa na svet­skim i evrop­skim tak­mi­če­nji­ma ima "svog vra­ča", ma­da se o to­me ne zna mno­go. On je lič­no po­ma­gao mno­ge na­še se­lek­ci­je i re­pre­zen­ta­tiv­ce, ali upra­vo po na­dim­ku Vrač pre­po­zna­ju ga i mno­gi sport­ski no­vi­na­ri.
- Ni­je taj­na da na ve­li­kim tak­mi­če­nji­ma po­sto­je ti­mo­vi pa­ra­psi­ho­lo­ga - kaže Dra­žić. - Ali, ja ih pre­po­znam, i uko­li­ko su pro­tiv nas - "po­kva­rim" im po­sao.
"Obič­nim smrt­ni­ci­ma" Ne­delj­ko sa­ve­tu­je či­šće­nje or­ga­ni­zma i zdra­vu is­hra­nu. U Ame­ri­ci su, na pri­mer, nje­go­vi pa­ci­jen­ti pre­pu­ni nus­pro­du­ka­ta br­ze hra­ne, dok je u Uje­di­nje­nim Arap­skim Emi­ra­ti­ma ne­u­o­bi­ča­je­no vi­sok broj obo­le­lih od di­ja­be­te­sa.
Dra­žić tvr­di da lju­di ko­ji žele da bu­du zdra­vi tre­ba što če­šće da od­la­ze u Božije hra­mo­ve.
- Ni je­dan ni­je na­pra­vljen slu­čaj­no, i u nji­ma je de­po­no­va­no naj­vi­še po­zi­tiv­ne ener­gi­je.

PO­TEN­CI­JA
NE­DAV­NO sam jed­nom na­šem po­zna­tom čo­ve­ku dao pre­pa­rat za po­bolj­ša­nje po­ten­ci­je - pri­ča Dra­žić. - A on, kao pra­vi Sr­bin, po­pio tri pu­ta ve­ću do­zu, ne bi li se do­ka­zao. I sad već 12 da­na ne može da se vra­ti u "pr­vo­bit­no sta­nje". Mu­ka. Sav pre­ble­deo. Že­na po­če­la da do­vo­di pri­ja­te­lji­ce da se hva­li "ču­dom ne­vi­đe­nim".

LjU­DI
NE­MA lu­dih i zlih lju­di - kaže Dra­žić. - Ima shva­će­nih i ne­shva­će­nih. Ko ni­je shva­ćen po­vla­či se u se­be i ne­ma na­či­na da se is­po­lji. Tu na­sta­je lom.

FRAN­CU­ZI
PO­RED mno­gih me­sta na pla­ne­ti gde je osta­vio svoj pe­čat, Ne­delj­ko Dra­žić je po­znat u Fran­cu­skoj, gde je ra­dio sa fud­ba­le­ri­ma ta­mo­šnje pr­ve li­ge. Do­bro ga zna­ju u Len­su, Tu­lu­zu, Mar­se­ju...