среда, 3. фебруар 2010.

MOJA I NAŠA MISIJA

Formirao sam "CENTAR ZA DUHOVNU OBNOVU I NARODNU TRADICIJU" sa ciljem da prenesem svoja znanja i veštine iz oblasti tradicionalne medicine,travarstva,kao i posebnih duhovnih veština , koje sam učio i podučavao , širom sveta i pomogao da se oslobode kreativne i pozitivne energije,ali i da se neutrališe negativni energetski protok, koji deluje na dušu i telo ljudi.
Kao lekar , svoja znanja o zdravlju čoveka , proširio sam tradicionalnim narodnim veštinama ( travarstvo ), koje sam nasledio od svojih predaka u Hercegovini.
Naučna znanja o zdravlju i duhu naroda, proširio sam sa tradicionalnom medicinom i veštinama , koje sam verifikovao u svetu u najjačim institucijama za parapsihologiju i
alternativnu medicinu, u Ruskoj Federaciji,SAD, i drugim državama.
Moja misija je da zajedno sa mojim učenicima širom sveta, i onim,koji su me podržali,stvarajući "CENTAR ZA DUHOVNU OBNOVU I NARODNU TRADICIJU",svom narodu pružim podršku i pomoć,u savladavanju negativnih posledica današnjeg vremena i jačanju pozitivnih vrednosti i tradicija našeg naroda.
Moja misija je da pružim pomoć pojedincu i instituciji,porodici i državi,da se pozitivno misli i radi,da se blokira negativna energija,koja je u vidu pesimizma,duhovnih i duševnih problema,i ataka na zdravlje i duh,pojedinca i naroda.
Svoja znanja sam primenio u svetu među uticajnom društvenom elitom,i moja je želja,da deo mojih saznanja,iskustava i veština prenesem mom narodu,koji se nalazi u slojevitim krizama nacionalnog identiteta i pojedinačnih vrednosti.
Namera "CENTRA ZA DUHOVNU OBNOVU I NARODNU TRADICIJU" je da krene u misionarski rad,ali ne zatvoreno kao sekta,već otvoreno da bi se okupila pozitivna energija pojedinaca i grupa,koje će raditi za opšte dobro svog naroda i države i činiti sve da se smanji negativni uticaj,koji dolazi sa raznih mesta,kako u samoj porodici,društvu,tako i izvan Srbije,a usmerena je prema građanima Srbije.
Misija "CENTRA ZA DUHOVNU OBNOVU I NARODNU TRADICIJU" je širenje tradicionalnih znanja,kako našeg naroda,tako i drugih naroda sveta,u savladavanju prepreka svakodnevnog života.
Pored toga želimo da iskoristimo zdrave duhovne tradicije našeg naroda,da bi došlo do obnove energije pojedinaca,grupa i upravljačkih slojeva,a za opštu korist naše države i njene budućnosti.

Srdačno vaš
dr NEDELJKO DRAŽIĆ - NEĐA

+381642657904 - SRBIJA
+13059240869 - SAD
+9711508303293 - EMIRATI