уторак, 26. јануар 2010.

MOĆNI RITUALI ZA PRIVLAČENJE NOVCA

EKSKLUZIVNI INTERVJU
BELI MAG NEDELJKO DRAŽIĆ
MOĆNI RITUALI ZA PRIVLAČENJE NOVCA
Izvor: Magična Zona

Nedeljko izvodi obrede koji efikasno deluju protiv magije i savetuje ljude kako da se odbrane od zlih čini. Ekskluzivno za čitaoce "Magične zone" otkriva čarolije koje donose materijalno blagostanje

Kada u crkvi palite sveće za zdravlje, uhvatite malo tog voska u koji se kasnije utisne novčić, stavi u svilenu krpicu i zašije crvenim koncem. Ova amajlija ne samo da donosi blagostanje nego i čuva od zla.

mag  Nedeljko Dražić

Šaman, parapsiholog i beli mag Nedeljko Dražić doneo je spas mnogim ljudima, ali i zajednicama koje su bile pod jakim magijskim uticajem. Odrastao u Hercegovini, u mnogobrojnoj porodici u kojoj se negovala narodna tradicija - medicina i fitoterapija, Nedeljko je život posvetio isceliteljstvu. Da bi zadovoljio žeđ za ezoterijskim znanjem, obišao je 135 zemalja, boravio na Tibetu među lamama, u prašumama sa šamanima i vračevima, a susreo se i sa plemenima ljudoždera. Od svakog je naučio poneku tajnu veštinu i postao nepobediv borac u borbi protiv najvećeg zla današnjice - crne magije. Ali, ne samo to. On savetuje ljude, ali i mnoge svetske moćnike, kako da određenim ritualima poboljšaju materijalnu situaciju.
"Narod sa ovih prostora genetski je obdaren parapsihološkim moćima"X, tvrdi Nedeljko. X"Koliko će se taj dar razvijati, zavisi od toga da li je čovek spreman da se upusti u to. Imao sam sreće što sam odrastao u porodici u kojoj smo se lečili biljem, uz korišćenje bajalica i rituala, da bi se kuća odbranila od zla i bolesti."

Moćnici na udaru magije
Nedeljko napominje da se magijom bave ljudi u celom svetu i da ona može biti i te kako pogubna. Smatra da su udaru najviše izloženi biznismeni, političari i drugi moćni ljudi.
"Narod kaže: Udri Bože svuda, samo nemoj po glavi. Tu se misli prvenstveno na magijski uticaj. Amerikanci veoma veruju u ezoteriju, niko se ne odvaja od zaštitne amajlije, a ako negde zapne u poslu, potražiće pomoć od nekog okultiste".
Naš sagovornik objašnjava šta se dešava kada crni mag želi da opsedne neku moćnu osobu i potčini je.
"Crnomagijaš prvo dovodi mozak u alfa stanje, a potom radi astralnu projekciju kojom mu se svetlosno telo odvaja od fizičkog i odlazi do žrtve. Pri tom se vodi računa da se ne prekine srebrna nit kojim je astral povezan sa telom. Mag žrtvi sugeriše šta treba da radi, što ona u budnom stanju slepo izvršava. To je nešto poput hipnoze. U tu 'operaciju' mogu da budu uključeni i razni rituali koji u potpunosti potčinjavaju dušu žrtve", kazuje Dražić i dodaje da omađijana osoba uskoro počinje oko sebe da širi negativnu energiju ugrožavajući sve ljude u svojoj blizini.

Opasna borba sa demonima
Zahvaljujući svojim parapsihološkim sposobnostima, Nedeljko lako može da prepozna o kojoj magiji je reč, a potom je neutrališe.
"Da bih pročistio organizam, postim na vodi 2-3 dana, a onda slede mentalne pripreme koje obično radim u ponoć. Nakon toga se telepatski povezujem sa svojim prijateljima, šamanima, vračevima i lamama, da bi mi pomogli u borbi jer tu se ne prašta ni najmanja greška. Tom prilikom nosim ritualnu odeću, koja me štiti, ali mi daje i određene moći. Kada se upustim u borbu sa sataninim sinovima, koji su uzeli nečiju dušu, tada oblačim crvenu odeću. To je veoma opasna igra jer se dešava da padnem u trans, pa pored mene mora da bude poverljiva osoba iz moje branše, koja mi pomaže da se vratim. Crvenu boju koristim i kada skidam prokletstvo, nagaze ili vezanost (impotenciju muškarca izazvanu vradžbinama). Sve osobe nad kojima izvodim ritual skidanja magije, moraju nekoliko dana pre toga da poste i idu u crkvu. Rituale uvek radim u zaštićenom prostoru da se zlo ne bi omaklo kontroli, pa zaposelo nekog nedužnog. Obavezno izgovaram bajalice, moćne energetske reči koje biram u zavisnosti od vrste magije", otkriva naš sagovornik i napominje da protivnike eliminiše tako što im šalje dobru energiju koju oni ne mogu da podnesu. Zelenu odeću Nedeljko koristi kada radi rituale nerotkinjma i parovima koji nemaju dece, ljudima koji su naišli na nagaze, deci koja ne uče ili su napustila školu, depresivnim osobama.
"Kada radim rituale deci i mladima protiv uroka i magija, onda oblačim belu odeću."

Da poteče reka novca
Budući da je svet zahvatila velika recesija i da smo svi opterećni besparicom, beli mag savetuje kako da u domu poteče "reka novca".
"Ako ste u besparici, uzmite dve novčanice iste vrednosti i idite u crkvu, prođite oko ikone, pomolite se, pa novčanicama protrljajte čelo. Potom poljubite ikonu, darujte je sa jednom novčanicom, a drugu čuvajte u novčaniku kao amajliju. Postoji još jedan, veoma dobar ritual. Kada u crkvi palite sveće za zdravlje, uhvatite malo tog voska u koji ćete kasnije utisnuti novčić, staviti to u svilenu krpicu i zašiti crvenim koncem. Ova amajlija ne samo da donosi blagostanje nego i čuva od zla. Ukoliko ste u potrazi za poslom, postite tri dana pre nego što odete na razgovor, a tog dana obavezno idite u crkvu: lepo se obucite, umijte svetom vodicom i zapalite tamjan. To će vas napuniti pozitivnim vibracijama i poslodavca ćete osvojiti već pri prvom susretu".

Priroda, riznica zdravlja
"Priroda je naša jedina apoteka, a ezoterija nezaobilazan začin života. Dok se narod oslanjao samo na ta saznanja bio je zdraviji i srećniji. Od svoje babe naučio sam kako da eliksirom lečim ujed zmije, crni prišt, crveni vetar i sterilitet. Taj 'sok života' pravim od 99 trava, ali uz određene rituale koji jačaju moći bilja. Ponosan sam na veliki broj mladih parova koji su zahvaljujući mom napitku postali roditelji. Mnogi koriste moje kreme koje greju i leče tumore i miome, a dobra su zaštita i za homoseksualce", priča Nedeljko i dodaje da je, kada je reč o fitoterapiji, ostvario odličnu saradnju sa svetskim naučnim institutima, pa čak i sa NATO centrima.
"Moj najnoviji izum je specijalan prekrivač namenjen bolesnicima koji ne samo da podstiče ozdravljenje nego negativnu energiju bolesti pretvara u pozitivnu. Osoba može da pokupi negativnu energiju, pa čak i da se razboli, ukoliko sedi na nečijoj bolesničkoj postelji, stolici ili koristi stvari obolelog čoveka. Sve je to energija i to ona loša, i zato su najteže one magije koje se rade na grobljima ili sa mrtvacima", otkriva beli mag i dodaje da bi bilo bolje da ljudi veruju u postojanje zlih sila jer bi se u tom slučaju više čuvali. Uz to, upozorava da se ne kupuju stare stvari, naročito ogledala, a savetuje da se u bolnicu obavezno ponesu Biblija, krst, bosiljak.
Nedeljko je pre nekoliko godina u Beogradu osnovao ogranak "Centra za duhovnu obnovu i narodnu tradiciju" kako bi naučio ljude da se bore protiv magije. Kaže da je to već radio u svetu i da je obučio 5.000 učenika čiji je zadatak da edukuju druge.

Svi zainteresovani mogu da ga kontaktiraju putem telefona 064/265-79-04

ANTRFILE1: ČAROBNE ALATKE
Za izvođenje rituala Nedeljko koristi specijalno oružje.
X"Mač presvučen kobrinom kožom, kao i krivi nož, tup na vrhu, koriste se u odbrani od napada grupe dok se oni sa šiljatim vrhom upotrebljavaju protiv pojedinca. Sečivima se seku negativne energije, a obmotavanje kožom (razne narukvice i zvečke) tera zlo nastalo od krvne magije. Rogovi zadenuti za pojas brane od vukodlaka. Ritualne ogrlice predstavljaju šamanski čin, kao u vojsci. Bubanj služi za prizivanje i teranje negativnih sila, a nogari služe da se demoni prvo sateraju u ćup, a potom u središte zemlje."

ANTRFILE2: LEKOVITO DRVEĆE
Dražić kaže da su za stanovništvo Srbije od velikog značaja manastiri, ali i drveće. Ezoterijski gledano, bukva predstavlja čvrstinu, hrast jaku energiju, a jasen ima posebne magijske i isceliteljske moći. Vrbino lišće takođe je veoma lekovito, ali i neizostavan sastojak romske magije. Orah nije dobar, pa ga ne valja držati u dvorištu.

ANTRFILE3: OTERAJTE NEPRIJATELJA
Osobe koja vam se ne dopada, a stalno vam dolazi u kuću, možete se, prema Nedeljkovom savetu, rešiti na jednostavan način.
"Držite metlu u dovratku i čim ispratite omraženu personu, brzo zabodite iglu na mesto gde je metla uvezana za dršku izgovarajući sledeću bajalicu: 'Silo nečista, idi u središte zemlje'! Ova bajalica može da se koristi i za ljubavne čini. Ukoliko muškarac ima problema sa potencijom, dovoljno je da mu draga lagano rukom protrese genitalije i izgovori tu bajalicu".

Hadži Dubravka Bijelić

30 коментара:

  1. Postovani Gospodine Dr.Nedeljko Drazicu imam pitanje za Vas, gde se u Beogradu mogu kupiti kreme za lecenje mioma i tumoro, isto tako gde se mogu kupti cajevi. Pratim na internetu sve o Vama, vasim mocim i pronalascima ali kako doci do svih tih lekovitih sredstava. Drugo pitanje kako je do Vas tesko doci, onda nam na internetu dajte kontakt telefone Vasih ucenika kojima se svi nevoljnici mogu obratiti. Ucinite sve da Vasa pomoc stigne i do nas obicnih smrtnika. Objavite telefone Vasih ucenika gde se mozemo obratiti. Citamo, samo citamo o Vama, ali kako doci do pomoci. Neka Vas dragi Bog cuva. Spostovanjem Dusanka Golubovic.

    ОдговориИзбриши
  2. Postovani Nedeljko, kako postoji nacin da se oslobodim "ENGRAMA" i da mi se posalje u stanju sna poruka da sam svetlost i da me svetlosni stit Bozanske energije jako okruzuje da mi se nikakvo zlo vise ne moze primaci? MOLIM VAS SPASAVAJTE, UPROPASTISE MI ZIVOT I SRECU NAJSTRASNIJIM MAGIJAMA, ZNAM DA SU TO ENGRAMI KOJI SE DAJU LAKO OTKLONITI, POMAGAJTE,JER OSIROMASILA SAM , BLOKIRAJU MI I KRADU MOJU SRECU. OD BOGA VAM SVAKO DOBRO, VESNA sunflowerii@hotmail.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман6. јул 2011. 19:48

    postovani Nedelko moje finansije od tri posla sva tri su stala dali vi mozete da mi pomognete ovo je nemoguce vise trpeti

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16. март 2013. 15:54

    Dobar dan želim i sve dobro ,možete mi reći kako da dobijem malo sreće u životu jer sve mi ide naopako ,nemam sreće s ničim.MOLIM VAS POMOZITE MI ..

    ОдговориИзбриши
  5. Poštovani,mnogo šta sam čitala o snazi duha i čistom srcu ispunjenom ljubavlju koje bezuslovno voli sve što je od Boga,ne mogu da se izborim sama sa svojim najmilijim i treba mi pomoć,ili su čini bačene na moje najmilije ili sam ja poludela,ovo traje četri godine i više...

    ОдговориИзбриши
  6. Postovani Nedeljko zivim sa zenom i troje vec odrasle dece. imamo velikih problema pored toga sto sam i dosta bolestan. molimo vas za pomoc.rade zemun

    ОдговориИзбриши
  7. MORAJO REČITI REŠENJE:

    Moje ime je Anna, ja sam iz Velike Britanije, želim da podelim svoju priču s vama i da vam dam rješenje za svoje probleme, pretražio sam na internetu kako dobiti pravi čarobnjak koji može vratiti muža za mene, dobio sam oženjen prije devet godina bez djece i moja finansijska situacija je bila lošija, nemam novca, nemam dijete, moj muž me je ostavio misleći da mu donosim lošu sreću, sve do 2016/2017. upoznao sam svjedočenje dame online pričajući o Dr Ogundele, ja sam se ohrabrio i kontaktirao sa njim za pomoć, a on mi je odgovorio, prva reč koju je rekao je da su mi problemi završeni, rekao je da će me ponovo osmijehiti, bio sam sretan sa svojim ohrabrenjem, započeo je svoj rad i rekao mi se da će se moj muž vratiti za manje od 24 sata i molio me da ga prihvatim, nakon što je sve što je rekao, prvi put u životu, bio srećan sa svojim suprugom, nekoliko nedelja kasnije sam zatrudnela . Rekao je da moram biti finansijski stabilan da bih bio zadovoljan sa svojim mužem, bacio me još jednom za mene, danas me ljudi favoriziraju bilo gde i ja, život je finansijski stabilan, ja i moj suprug dobro radimo, najvažnije je bilo to on je završio moju tužu i sada imam svoje dete koje me naziva mamom, nikada nisam sreo čarobnjaka koji je tako stvaran i moćan kao Dr Ogundele, on ima rješenje bilo kakvog problema na zemlji, njegova magija nije štetna i on može radim za vas bez vašeg prisustva, sve ovo kažem zato što sam mu rekao da sam ja da se uverim u svet o njegovom dobrom radu i znam da je tako mnogim ljudima potrebna pomoć, tako da ako vam je potrebna pomoć bilo koje vrste, da li ne odgađajte ga kontaktirajte, ili ako želite da mu se zahvalite, kontaktirajte Dr Ogundelea na njegovom e-mailu: ogundeletempleofsolution@gmail.com i njegovom telefonskom broju: +27638836445.

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi je da mogu čitati Vaše savete,koji su jako korisni za mene,sretna sam biti sa Vma u kontaktu,hvala Bogu,da Vas imam,Bog Vam dao Zdravlja u Všemu Životu,od sad sam Vaša prijateljica Ana iz Metlike,Slovenija.

    ОдговориИзбриши
  9. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    ОдговориИзбриши
  10. JEDNA ZENA JE BILA LICNO KOD MENE !!!POMOGLA MI JE KAO NIKO DO SAD!!! HVALA JOJ.
    NJEN BROJ JE +385915896263

    ОдговориИзбриши
  11. JEDNA ZENA JE BILA LICNO KOD MENE !!!POMOGLA MI JE KAO NIKO DO SAD!!! HVALA JOJ.
    NJEN BROJ JE +385915896263

    ОдговориИзбриши
  12. JEDNA ZENA JE BILA LICNO KOD MENE !!!POMOGLA MI JE KAO NIKO DO SAD!!! HVALA JOJ.
    NJEN BROJ JE +385915896263

    ОдговориИзбриши
  13. JEDNA ZENA JE BILA LICNO KOD MENE !!!POMOGLA MI JE KAO NIKO DO SAD!!! HVALA JOJ.
    NJEN BROJ JE +385915896263

    ОдговориИзбриши
  14. JEDNA ZENA JE BILA LICNO KOD MENE !!!POMOGLA MI JE KAO NIKO DO SAD!!! HVALA JOJ.
    NJEN BROJ JE +385915896263

    ОдговориИзбриши
  15. JEDNA ZENA JE BILA LICNO KOD MENE !!!POMOGLA MI JE KAO NIKO DO SAD!!! HVALA JOJ.
    NJEN BROJ JE +385915896263

    ОдговориИзбриши
  16. obratila sam se na broj koji sam dobila preporuku od osobe koja je bila licno+381 612318408.sada sam voljena i srecna

    ОдговориИзбриши
  17. dobila sam preporuku od osobe koja je licno kod BRANE jako je mocna resava svaki vas zivptni problem javite se na broj +381 612318408.viber.

    ОдговориИзбриши
  18. dobila sam preporuku od osobe koja je licno bila kod BRANE jako je mocna resava svaki vas zivptni problem javite se na broj +381 612318408.viber.

    ОдговориИзбриши
  19. dobila sam preporuku od osobe koja je licno bila kod BRANE jako je mocna resava svaki vas zivptni problem javite se na broj +381 612318408.viber.

    ОдговориИзбриши
  20. Имате ли проблема са љубављу живота? Аргументи, несклад? Јесте ли ви и ваш љубавник назвали да сте престали или размишљате да прекинете везу? Врло често се ови проблеми могу поправити и све што је потребно је експертиза некога ко зна како да помогне. Можемо вам помоћи да поправите ваш однос! инфо!
      Е-маил; templeofanswer@hotmail.co.uк,
    цалл / вхатсапп; +234 (815) 54 25481

    ОдговориИзбриши